Élménypulzus

Élménypulzus

Nincs menekvés – úgy is megnézed a Trónok harcát

2019. április 24. - Konika

Engem ne ért volna el a Trónok harca láz? Dehogynem! És persze igyekeztem minél több embert megfertőzni vele az évek során, bár az is igaz, az utóbbi időben csökkent a lelkesedésem.

A mostani befejező évad előtt a csapból is sárkányok folytak, én is újra néztem a teljes 7. évadot, olvasgattam az elemzéseket, kitöltöttem néhány Trónok harca tesztet - mennyit is tudok a sorozatról - és persze elgondolkodtam azon, mégis mióta és mennyi időt töltöttem az életemből Sansa és a többiek nézésével.

Nincsenek nagy szavaim, nem elemezgetem nektek a történéseket, csak a saját kis függővé válásomat mesélem el, mivel nekem a legkedvesebb élményem tulajdonképpen az, amikor elkezdtük nézni a sorozatot a párommal.

Amikor már hatalmas rajongó tábora volt az HBO sorozatának, én még mindig csak gondolkoztam azon, hogy érdemes-e belevágni egyáltalán. Aztán egy esős nyári héten, amikor a Balatonon voltunk, de napokig nem lehetett kimozdulni a szobából, belevágtunk. Kb. 4 napig megállás nélkül Trónok harcát néztünk, közben főztünk, romantikáztunk. Örök emlék, hogy egy rosszul indult nyaralást végül mennyire feldobott. Emlékeim szerint az első 3 évadot néztük így meg, és miközben állandóan azt éreztük, hogy borzasztóan vontatottan haladnak előre az események, úgy folyamatosan izgultunk, és egyik ámulatból a másikba estünk.

A legújabb évad első két része még nagyon talányos: természetesen most sem kapkodják el az alkotók, és a félelmeim elég nagyok azzal kapcsolatban milyen irányt vesz majd a történet, melyik kedvenc szereplőmet nyírják ki idő előtt, és mekkora lesz a csalódásom a végkifejletnél.

Innentől már csak olyan általánosságokat mesélhetnék, amiket már ezerszer hallottatok, ezer helyen: hogy ez a műsor a televíziózás megújítása, kiemelkedő minőségű, jellemzik a meglepő fordulatok, a váratlan jellemfejlődések, az állandó taktikázás és a kertekben való sugdolózás, és hogy hányszor hangzik el, hogy közeleg a tél.

Inkább alul kommentben meséljétek el ti is, mikor vágtatok neki a sorozatnak: már az elejétől követitek, vagy valaki tanácsára később vágtatok bele, van-e bármilyen emléketek, ami ide kötődik, mint nekünk az esős Balaton.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenypulzus.blog.hu/api/trackback/id/tr9014782878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása