Élménypulzus

Élménypulzus

Bohemian Rhapsody

Várakozás

2018. július 19. - Konika

Az ember életében szerintem évente maximum egy olyan film van, amit annyira vár, hogy az előzetesét képes százszor végignézni, és már a premier napjára jegyet foglalni valamelyik moziba. (Star Wars rajongóknál gondolom ez az évi aktuális alkotás, de engem sajnos nem fogott meg a világa, csak letudom a kötelezőt, a rajongó páromat elkísérve).

Nem, nálam azok a filmek, amikre nagyon vártam, készültem, és a bemutatóra olyan izgatottan mentem, mintha egy Metallica koncertre lépnék be egy óriás stadionba, azok a következők:

  • Moulin Rouge (senki ne akarja, hogy megmagyarázzam, számomra korszakalkotó kedvenc)
  • A Batman trilógia minden része (Christiopher Nolan rajongó vagyok)
  • Interstellar (lásd a fenti indoklást)

És most…a Freddie Mercuryról, vagy ha úgy tetszik a Quennről készült film, a Bohemian Rhapsody a várva várt szenzáció.

Csak novemberben mutatják be a mozik, de az előzeteseit már hónapok óta nézegetem, a legújabbat is most egymás után ötször visszajátszottam… :)

Ne hagyjátok ki:

Persze ehhez a hatalmas rajongáshoz és felfokozott várakozáshoz ebben az esetben az is kell, hogy Freddie Mercury rajongó vagyok, a végletekig tartom, és bármikor kardoskodom amellett, hogy a mai napig nem született hozzá hasonló frontember, vagy olyan énekes, aki a dalait vissza tudná úgy adni, ahogy ő (és nem csak énektudásra, hanem szenvedélyre is gondolok).

Bármikor képes vagyok a kocsiban az ő dalait üvöltetni, rázni a fejem a Bohemian Rhapsody-ra, elmélkedni a Show Must Go On-on, vagy csak átélni az Innuendo-t teljes egészében.

Mindez persze nem garancia arra, hogy a film is fantasztikus lesz… Nem árt hozzá a jó forgatókönyv, a kiemelkedő színészi alakítás, a biztos kezű rendező… Az énekest alakító színész (Rami Malek) egyelőre úgy tűnik, rendben van, a többit pedig majd meglátjuk!

Amint lehet jegyet venni, én rajta leszek!

Nektek melyik film volt eddig, amit ennyire vártatok?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenypulzus.blog.hu/api/trackback/id/tr2714120863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása